lørdag 24. januar 2009

Tuuuuuuuuuuuusen takk Maj Nan!

Tusen takk for awarden Maj Nan (Mitt og Mine), den blei vi kjempe glad for!!!! 

Som ferske i bloggverda så varmar det veldig med ein slik koseleg award.

Vi fekk ein tidlegare i veka òg, tusen takk Anne-Tone (Rod i Hob). Eg fekk diverre ikkje til å lagre den. Er jo litt amatør...tihi....

Eg ynskjer herver å gi denne awarden vidare til http://hvitstil.blogspot.com/. Det er ei side eg er innom titt og ofte, og den inspirerar meg VELDIG.

I tillegg, sjølvsagt, vil eg gi den til http://rodihob.blogspot.com/, eg får energi berre av å kikka innom sida di (du er jo mamma til Lucie og Simba). 

God kveld vidare...

Nok ein gong TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN takk for at de kikkar innom sida vår.

Gunnhild

4 kommentarer:

Sommerlyst sa...

He he bare hyggelig kjære deg!!Du er nå vittig...
Når det gjelder det forrige innlegget ditt så tenker jeg at det kommer litt ann på hva du skal med stoffene og hvor store stykker du trenger. Jeg liker å sy lappe tepper - har hvertfall intensjon om det - og da trenger man ikke så store stykker. Jeg har samlet opp endel stoffer gjennom å ta vare på gamle klær (skjorter, bukser, duker, gardiner etc). I tillegg har jeg hamstret billig stoff på loppemarkeder.... bare ett lite tips fra meg :)
PS: Hvis det er noe du lurer på ang blogging så er det bare til å spørre, så kan jeg hvertfall hjelpe med det jeg har funnet ut til nå...:))

Den gode feen sa...

Hei Gunnhild, og tusen takk for kjempekjekk kommentar. Eg har vore dann og vann innom her - men har ikkje hatt tid til å skrive kommentar før nå. Kjempekoseleg blogg de har fått dåko :)

Ser ut til at loftet vert knallfint. Eg syns pipa er fin som den er eg, men det er sikkert fordi eg er lei av skifer gjennom jobben (har ingenting av stein inni hus når ein jobbar som geolog ;) )

Du må helsa til mannen, og så bloggast me ;) Klem frå Linda

rod i hob sa...

Ååååå Gunnhild du e bare så skjønn :-) Tusen takk for awarden!! Kjempesøtt argument, å eg e jo mamma te Lucie og Simba!!! Tjihi!

hvitstil.com/Christine sa...

Åååååååå. Så hyggelig. Den ble jeg virkelig virkelig glad for. Stor klm

Min bloggliste

  • Stolt turner - Gratulerer med Poden som er tatt ut i guttegruppen til landslaget i turn! Det ligger utrolig mye trening bak disse gymnastene, de imponerer stort! Utrolig...
    for 4 år siden
  • Nina Kanina - Strikka e gøy og da har eg gjort siden egva liten...hekla derimot e da sjelden eg gjere - da e gøy men eg slite med og forstå dessa heklemønstere...
    for 6 år siden
  • for å havne litt bakpå - Årets julekortbilder ble tatt en hektisk formiddagstime, klemt inn etter skole og før en avslutning. Ikke de store krumspringene i år, en pakke kokos ...
    for 7 år siden
  • Instagram - Fra nå av blir det ikke lagt ut mer på denne bloggen men følg meg gjerne på min instagramkonto: gurimalla_
    for 7 år siden
  • Peace & Joy - ...kortet er fra Søstrene Grene Verdens beste Wilma og verdens mest slitne Snoopy Det tar på å være elskeren til Wilma
    for 8 år siden
  • Smoothie for de syke og svake - Smoothie er en fin ting å lage når man har noen som er syke, noen som er sulten, noen som har trent og noen som bare har lyst på. *Smoothie for de syke ...
    for 8 år siden
  • W O O D - W O O D W O R K Handmade #Handmade is the new black
    for 8 år siden
  • En dose farge? - Jentene på NIB spør om det rom for litt farge på soverommet? Tja... eg likar soverommet roleg og avslappa men litt mørkegrått samman med haustfargar synes eg...
    for 9 år siden
  • Livsteikn frå huset ved sjøen - For ein sommar me har hatt! Me har kosa oss heime denne sommaren og kunne ikkje bedt om bedre forhold :) Me har virkelig fått maks utbytte av stranda og pl...
    for 9 år siden
  • -
    for 9 år siden
  • A beautiful day… - [image: What a beautiful day]
    for 9 år siden
  • Vinne en støvsuger? - Så er jeg tilbake igjen -etter en lang og delvis ufrivillig pause. (*Kjekt å få datakyndig hjelp når både blogg og passord plutselig er hacket av ukjent...
    for 11 år siden
  • Dett var dett - Då er nettbutikken avvikla, og eg og symaskina skal kose oss med det vesle som er igjen av stoffer. Eg vil gjerne få takke alle som har handla hos meg dess...
    for 11 år siden
  • Vesle søte Henrik - Ingen tvil om at vår vesle søte HENRIK er vel motteken i heimen. Ungane er så gode med den vesle hjarteknusaren, at det er heilt rørande... Eg er så takks...
    for 12 år siden
  • Ny blogg! - Da jeg synes det ble for mye sykdom på denne bloggen har jeg startet en ny. Vil du følge den setter jeg pris på det. Uansett - takk for følget på denne! Ny...
    for 12 år siden

Om meg

Vi er tre kusiner og gode venninner som ynskjer å dela ein felles blogg. Det meste av tida vår går til våre skjønne gull og mannar, nye hus, trengande hagar, inspirerande jobbar og kjekk familie! Vi er heilt vanlige husmødrer som har for lite søvn og kjempar stadig mot klokka! Men vi ville ikkje vore forutan noko, og stortrives i vår travle kvardag!