mandag 19. januar 2009

Strikkedilla!

No kjenner eg at den gode gamle ånda er komt tilbake i meg....strikkeånda. Det siste året har eg ikkje følt at tida har strukke til i det heile. Men det er løye kor ein klarar å prioritere det ein verkeleg har lyst til!




Oppskrifta på desse babyvottane er som følger: 3 mnd. Legg opp 44 masker fordelt på fire strikkepinnar. Strikk 2 rett 2 vrongt i 6 cm. Fortsett så med glattstrikk i ca 6 cm til. Sett deretter eit merke midt mellom, dvs at du har 22 masker mellom kvart merke. Fell så ved å strikke 2 masker vrengt saman før merket, medan du strikker 2 masker rett saman etter merket. Når du har ca 6 masker igjen trekker du tråden gjennom og festar godt.. Eg brukar Lanett babygarn. Kjøpes på Baronessa.

Fiks ferdig...Tommel er heilt unødvendig for ein liten baby!!!


Hege's strikkekorg!






I går hadde eg besøk av ein kjekk kollega som hadde fått årets julegåve; nemlig er ei skreddarsydd korg til strikketyet!! Korga inneholdt ein slags tøypose med mange lommer og kjekke løysingar. I midten av dette kunstverket var sjølve strikketøyet, i sidelommene var det egne rom til blant anna knappar, strikkepinnar, nåleputer, sakser og ellers alt du treng når du har noko på gong. Posen oppi var friska opp med fargerike knappar og strikkar til innhaldet.. Dette hadde gjerne vore noko for tante Åslaug??? Bursdags/julegavetips?? Det er sikkert ikkje ein smal sak for oss nybyrjarar, men tante Åslaug hadde fiksa dette:)

3 kommentarer:

Tre Kusiner sa...

Gu kor nusseleg! Babyvottar. Sikkert litt små til mine...tihi.

Tre Kusiner sa...

Ja, men kasnkje til nestemann??? hahaha

rod i hob sa...

Så flinke du e G!! Eg har ikkje klart å komma i gang med gangen nere endå.... Streve litt me den!! Men når en fyssta begynne (Kansje ette inspirasjon frå deg??) Så e de egentlig fort jort! Kvistlakk e ok -verre med grunning.... Å som du seie -så kjem de kjekka!!!

Awarden e lett -du bare høgreklikke på bilde hos meg -velg lagre bilde som -e en fordel å lagra det en plass du finne det igjen :-) Så lage du nytt innlegg å legge bilde til ;-)

La du forresten merke te bilde nr 2 på nattbordet mitt?? De e utgangspunktet for "headingen" min :-) Ett bilde som e ca 15x15 cm stort :-)

Glede meg te neste onsdag!!

Min bloggliste

  • Stolt turner - Gratulerer med Poden som er tatt ut i guttegruppen til landslaget i turn! Det ligger utrolig mye trening bak disse gymnastene, de imponerer stort! Utrolig...
    for 4 år siden
  • Nina Kanina - Strikka e gøy og da har eg gjort siden egva liten...hekla derimot e da sjelden eg gjere - da e gøy men eg slite med og forstå dessa heklemønstere...
    for 6 år siden
  • for å havne litt bakpå - Årets julekortbilder ble tatt en hektisk formiddagstime, klemt inn etter skole og før en avslutning. Ikke de store krumspringene i år, en pakke kokos ...
    for 7 år siden
  • Instagram - Fra nå av blir det ikke lagt ut mer på denne bloggen men følg meg gjerne på min instagramkonto: gurimalla_
    for 7 år siden
  • Peace & Joy - ...kortet er fra Søstrene Grene Verdens beste Wilma og verdens mest slitne Snoopy Det tar på å være elskeren til Wilma
    for 8 år siden
  • Smoothie for de syke og svake - Smoothie er en fin ting å lage når man har noen som er syke, noen som er sulten, noen som har trent og noen som bare har lyst på. *Smoothie for de syke ...
    for 8 år siden
  • W O O D - W O O D W O R K Handmade #Handmade is the new black
    for 8 år siden
  • En dose farge? - Jentene på NIB spør om det rom for litt farge på soverommet? Tja... eg likar soverommet roleg og avslappa men litt mørkegrått samman med haustfargar synes eg...
    for 9 år siden
  • Livsteikn frå huset ved sjøen - For ein sommar me har hatt! Me har kosa oss heime denne sommaren og kunne ikkje bedt om bedre forhold :) Me har virkelig fått maks utbytte av stranda og pl...
    for 9 år siden
  • -
    for 9 år siden
  • A beautiful day… - [image: What a beautiful day]
    for 9 år siden
  • Vinne en støvsuger? - Så er jeg tilbake igjen -etter en lang og delvis ufrivillig pause. (*Kjekt å få datakyndig hjelp når både blogg og passord plutselig er hacket av ukjent...
    for 11 år siden
  • Dett var dett - Då er nettbutikken avvikla, og eg og symaskina skal kose oss med det vesle som er igjen av stoffer. Eg vil gjerne få takke alle som har handla hos meg dess...
    for 11 år siden
  • Vesle søte Henrik - Ingen tvil om at vår vesle søte HENRIK er vel motteken i heimen. Ungane er så gode med den vesle hjarteknusaren, at det er heilt rørande... Eg er så takks...
    for 12 år siden
  • Ny blogg! - Da jeg synes det ble for mye sykdom på denne bloggen har jeg startet en ny. Vil du følge den setter jeg pris på det. Uansett - takk for følget på denne! Ny...
    for 12 år siden

Om meg

Vi er tre kusiner og gode venninner som ynskjer å dela ein felles blogg. Det meste av tida vår går til våre skjønne gull og mannar, nye hus, trengande hagar, inspirerande jobbar og kjekk familie! Vi er heilt vanlige husmødrer som har for lite søvn og kjempar stadig mot klokka! Men vi ville ikkje vore forutan noko, og stortrives i vår travle kvardag!