onsdag 15. september 2010

Hageprosjekt...

I heile sumar har vi hatt utandørsprosjekt, og endeleg har hagen byrja å ta form!
TEST
Tidligere har vi hatt eit stykke mellom husa som berre har vore til irritasjon, eit skikkelig "rotihop". No har vi endeleg fått ein bein og fin plen. Stykket er mura inn med stein fra Ryfylket.
TEST
Haugland Maskin fra Uskedalen har laga murar og trapper for oss. Fantastisk flott arbeid!
TEST


Slik såg det ut etter første dagen!



Dei gamle ripsbuskane vart fjerna og plannering av plenen byrja!



Tunet såg rotete ut, og eit lastebillass av stein låg på vent...


Haugland Maskin har trylla fram tre flotte trapper og ein ny mur.
TEST

Slik såg det ut før vi sådde plen. Her kjem sandkasse og dissestativ! Eg håpar ungane får stor gleda av den utvida hagen. Fordelen er at vi har god kontroll frå terassen...Om eit lite år traskar nok vesle Lotta rundt med spade i handa medan vi grillar på terassen.....


Når første fasen var ferdig sette vi ivrig i gang med beleggningsstein utanfor inngangspartiet. Eit lokalt firma var ferdige med 220 m2 på ei veke. Kjempe kjekt!
TEST
Tunet ser no endeleg ryddig og reint ut.
TEST
No gjenstår ein del planting av stauder i fjellet rund huset. Ser for oss krypande stauder som trives i lite jord, og som veks utover fjellet. I morgon kjem "svigermor" fra øya. Ho har god peiling på staudar. Viss veret er på vår side plantar vi i til helga...

HAUSTKLEM fra Frøydis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy faen va flott va? Hehe...kurap og garderobepromp. Løøøøøv

SNILLPIKE♥ sa...

Å, så fint dere har fått det. Her skal vi prøve å lagt belegninsstein til våren igjen. Gleder meg til å bli kvitt sand og grus.

Ønsker dere en strålende flott helg.

Min bloggliste

  • Stolt turner - Gratulerer med Poden som er tatt ut i guttegruppen til landslaget i turn! Det ligger utrolig mye trening bak disse gymnastene, de imponerer stort! Utrolig...
    for 4 år siden
  • Nina Kanina - Strikka e gøy og da har eg gjort siden egva liten...hekla derimot e da sjelden eg gjere - da e gøy men eg slite med og forstå dessa heklemønstere...
    for 7 år siden
  • for å havne litt bakpå - Årets julekortbilder ble tatt en hektisk formiddagstime, klemt inn etter skole og før en avslutning. Ikke de store krumspringene i år, en pakke kokos ...
    for 7 år siden
  • Instagram - Fra nå av blir det ikke lagt ut mer på denne bloggen men følg meg gjerne på min instagramkonto: gurimalla_
    for 7 år siden
  • Peace & Joy - ...kortet er fra Søstrene Grene Verdens beste Wilma og verdens mest slitne Snoopy Det tar på å være elskeren til Wilma
    for 8 år siden
  • Smoothie for de syke og svake - Smoothie er en fin ting å lage når man har noen som er syke, noen som er sulten, noen som har trent og noen som bare har lyst på. *Smoothie for de syke ...
    for 8 år siden
  • W O O D - W O O D W O R K Handmade #Handmade is the new black
    for 8 år siden
  • En dose farge? - Jentene på NIB spør om det rom for litt farge på soverommet? Tja... eg likar soverommet roleg og avslappa men litt mørkegrått samman med haustfargar synes eg...
    for 9 år siden
  • Livsteikn frå huset ved sjøen - For ein sommar me har hatt! Me har kosa oss heime denne sommaren og kunne ikkje bedt om bedre forhold :) Me har virkelig fått maks utbytte av stranda og pl...
    for 9 år siden
  • -
    for 9 år siden
  • A beautiful day… - [image: What a beautiful day]
    for 9 år siden
  • Vinne en støvsuger? - Så er jeg tilbake igjen -etter en lang og delvis ufrivillig pause. (*Kjekt å få datakyndig hjelp når både blogg og passord plutselig er hacket av ukjent...
    for 11 år siden
  • Dett var dett - Då er nettbutikken avvikla, og eg og symaskina skal kose oss med det vesle som er igjen av stoffer. Eg vil gjerne få takke alle som har handla hos meg dess...
    for 11 år siden
  • Vesle søte Henrik - Ingen tvil om at vår vesle søte HENRIK er vel motteken i heimen. Ungane er så gode med den vesle hjarteknusaren, at det er heilt rørande... Eg er så takks...
    for 12 år siden
  • Ny blogg! - Da jeg synes det ble for mye sykdom på denne bloggen har jeg startet en ny. Vil du følge den setter jeg pris på det. Uansett - takk for følget på denne! Ny...
    for 12 år siden

Om meg

Vi er tre kusiner og gode venninner som ynskjer å dela ein felles blogg. Det meste av tida vår går til våre skjønne gull og mannar, nye hus, trengande hagar, inspirerande jobbar og kjekk familie! Vi er heilt vanlige husmødrer som har for lite søvn og kjempar stadig mot klokka! Men vi ville ikkje vore forutan noko, og stortrives i vår travle kvardag!